FCLFCLFCLFCL
  • Om FCL
  • Inspiration
  • Projekter og samarbejder
  • Udgivelser
  • Kontakt
  • ENG

Organisationsudvikling

    Home Organisationsudvikling

    Organisationsudvikling – UNDER CONSTRUCTION

     

    I FCL er vi optaget af, hvordan man i organisatoriske forandrings- og læreprocesser kan skabe rum for, at medarbejderne involverer sig, kan se muligheder og handle i dem.  

    Her kan du finde forskellige formater på, hvordan du kan arbejde med kapacitetsopbygning og legende og eksperimenterende teamudvikling, vejledning og ledelse. Målet er at skabe rum og vitaliserende miljøer for fælles udvikling, der opleves meningsfuldt og givende for både den enkelte og organisationen som helhed. 

    Kapacitetsmodellen – et værktøj til kapacitetsopbygning

    Skoleudvikling med fokus på anvendelse af digitale teknologier i pædagogisk praksis er et komplekst felt, som kalder på et helhedsorienteret blik. Her har vi udviklet kapacitetsmodellen som et bud på dette.

    Kapacitetsmodellen

    Læringszonerne i FCL

    Læringszonerne og indretningen af det fysiske rum i FCL giver rum til eksperimenterende læringspraksisser og udfordrer samtidig vores forestillinger om, hvad der kendetegner et godt undervisningslokale i dag.

    Læringszoner
    Læringszone-modellen

    Formater

    I Future Classroom Lab udvælger og omsætter vi løbende vores arbejde til såkaldte FCL-formater. Formaterne er generiske og kan hentes ned og omsættes til lokale behov for skoleudvikling med digital teknologi og eksperimenterende praksis.

    Formater

    Center for Undervisningsmidler
    Institut for Didaktik og Digitalisering

    Københavns Professionshøjskole

    Humletorvet 3
    1799 København V

    fcl-cfu@kp.dk

    Følg Future Classroom Lab

    Københavns Professions Højskole
    CFU_Logo_02_Sekundær-Høj_Sort_CMYK
    • Mød FCL
      • Skræddersyet forløb Lab
      • Eksperimenterende tilgang
    • Find inspiration
    • Mød samarbejdspartnerne
      • Kulturinstitutioner og interesseorganisationer
      • Teknologipartnere
      • Skoler og kommuner
    • Debat
    • Kontakt
    • UK
    FCL